Autor: 021.rs

Novi Sad
25.09.2022.
09:56
Popis stanovništva počinje 1. oktobra i trajaće do kraja meseca.

Komentari 117

  • @Popisivac

    28.09.2022 14:08
    Pa ako su ljudi besni i nemaju poverenja u vlast logicno da ce to usmeriti na one s kojim imaju kontakta - popisivace, salteruse, botove/aktiviste i sl. nece one nedodirljive na vrhu...
    Kao sto ce i nezadovoljstvo prema nekoj privatnoj firmi izraziti na call centru, prodavcima, majstorima i sl. a ne vlasnicima.
    Na to si pristao prihvatanjem posla
  • Popisivac

    28.09.2022 12:16
    Popisivanje stanovnistva
    Ja prvi ne podrzavam ovu vlast ali sam se prijavio za popisivanje da bi zaradio neki novac jer sam student i trenutno ne mogu da radim normalan posao jer nemam puno vremena.Jednim delom razumem bes ljudi a drugim delom ne razumem zasto bes prema vlasti usmeravate na popisivace koji samo zele da zarade novac.
  • Vladan

    28.09.2022 09:56
    @Popisivač
    "Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi. Postoje stararačka domaćinstva i ljudi koji nemaju internet."

    Ova druga rečenica je potpuno nebitna za temu (pošto se mogao organizovati dolazak popisivača samo za takva domaćinstva) i služi samo da ublaži prvu.

    Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi.

    Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi.

    Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi.

    Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi.

    Sada je 2022. godina.
  • Marko

    28.09.2022 09:24
    @Ahab
    Naravno da lažnom Limancu ne smeta... prodao je svoju bulju za crvenu da svaki dan ovde podrzlžava ovu nakaradnu vlat i njemu je dobro, za sad... ali u takvom sistemu vrlo lako se kolo sreće okrene i njemu može da se desi nepravda a onda će tražiti da se poštuje zakon.
  • Novi Sad da

    28.09.2022 06:55
    A Beograd
    Kako je u Beogradu glavna tema - silovatelj je medju nama, beogradske dame koje zive same prestrasene su i ne otvaraju vrata nepoznatima! Da li ce se ta njihova odluka primeniti i na popisivace i da li ce ih cinjenica da ih je vise od jednog umiriti ili jos vise zaplasiti i asocirati na poznatu "redaljku", sto nije vise tabu tema?
    Govorka se da su starice narocito zaplasene, posto statistika pokazuje da srpski silovatelji tretiraju babe, kao posebnu - poslasticu!
  • NN

    27.09.2022 22:19
    epidemija
    Kakva korona, imamo epidemiju paranoje, a ako postoji neka bolest galopirajućeg opadanja mentalnih i intelektualnih sposobnosti, onda je to ovo!
  • Popisivač

    27.09.2022 21:59
    @Nemanja
    "Gde vi to nosite priznanicu da ste primili vakcinu i test?" Koja ustanova vam to traži da to prikažete, samo vi to prebacite na teren koji vama odgovara. "Dovoljno je da vidi..." Pa da mu pokrijemo oči. Svaki popisivač registrovan i zna se ko vam je ušao u stan. "napraviti sistem koji to omogućava je zadatak koji bi dobio na prvom krugu intervjua, da nisi u stanju da ga makar na brzinu isprojektuješ i opišeš, " Pa što nisi napravio i ponudio na prodaju. Zaradio bi lepo. "Zabole me, ovo je 2022, takvi ljudi treba da snose odgovornost i posledice života u devetnaestom veku a ne da se prema njima organizuje popis ili bilo šta drugo." Bravo, ovo te opisuje koliko si čovek. "Komentar ti je pun pravopisnih i tipografskih grešaka" Kada ti budeš bezgrešan "itni" kamen.
  • Od mene s ljubavlju

    27.09.2022 20:05
    Danas 15 preminulih i skoro 2800 novo zaraženih, epidemiolozi najavljuju udruženi talas korone i gripa ....evo sve trčim da im otvorim vrata. Bolje novčana kazna nego limeni sanduk i na novo groblje.
  • Prota

    27.09.2022 16:54
    Ne verujem više nikome
    Zašto bih verovao anonimnom popisivaču? Podržavam ljude koji mu veruju, ali je ne verujem više nikome. Ima mesta ispred vrata, da se lepo izrazgovaramo.
  • Roki Balboa

    27.09.2022 16:53
    Da kako da ne
    Neću da razgovaram sa njima, a i za kazne me boli uvo.
  • Zebra

    27.09.2022 15:25
    Neću ih primiti naravno. Na vratima će dobiti odgovore. Ne može niko da zalazi u moju privatnost, da me tipuje kod lokalnih klinaca i da mi gleda gde po kuci imam kamere i alarme.
  • Katarina

    27.09.2022 10:53
    skupljam dobre odgovore
    PREPISATI ODGOVOR:

    Kapetan Kirk26.09.2022 • 22:57

    Kako putujete na posao?
    Mitrovicevim dronm kad je lepo vreme.Inace se teleportujem !
  • savche

    27.09.2022 07:55
    Popis stanova
    Ako na nekom stanu niko nema prebivalište, onda popisivaču STANOVNIŠTVA taj stan ne bi smeo biti na spisku.
    Međutim, njih zanimaju stanovi, vikendice.
    Podstanari, radujte se novim iznosom stanarine, uvećanim za još jedan porez!
    Vlast je gladnija nego ikada i otimačina se nastavlja a narod će platiti.
  • Just ordinary

    27.09.2022 07:03
    Misljenje
    Obavezno neka stave masku pri ulasku u stan, i da je menjaju na svaka tri sata. A kod onih koji imaju koronu ne ukaze. Mada ako ne zelis da ih pustis, kazes samo corona
  • e, baš mi je drago

    27.09.2022 01:37
    da se pokrenula ova anketa
    jer će pokazati stvaran odnos građana prema uzurpatorskom i nelegitimnom režimu i vlasti. U u ređenim zemljama ne postoji problem sa popisom stanovništva dok u ovakvoj i sličnim vukohebinima?
  • Nemanja

    27.09.2022 01:13
    @ Popisivač
    "Gde vi to nosite priznanicu da ste primili vakcinu i test?"
    U telefonu, Apple Wallet aplikacija. Drugim rečima, istu imam uvek sa sobom.
    Da si iole informatički pismen, istu bi mogao da nosiš kao najobičniji .pdf u Androidu od 150 evra koji otplaćuješ dve godine na ugovor.

    "Popisivači će nositi maske i samo popisnik može da im odobri da ih skinu. Svaki popisivač ima svoju indetifikaciju sa slikom imenom overenu."
    Kontradiktorno, maska blokira većinu lica i čini verodostojnost slike upitnom.

    "Nevrši on nikakvu premetačinu stana niti ga interesuje šta ko ima u stanu."
    Dovoljno je da vidi...

    "Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi."
    Zato što je retardirana, ili niko nije uspeo da se ugradi u izradu takvog sistema. U firmi u kojoj radim, napraviti sistem koji to omogućava je zadatak koji bi dobio na prvom krugu intervjua, da nisi u stanju da ga makar na brzinu isprojektuješ i opišeš, ne bi išao u drugi krug.

    "Postoje stararačka domaćinstva i ljudi koji nemaju internet"
    Zabole me, ovo je 2022, takvi ljudi treba da snose odgovornost i posledice života u devetnaestom veku a ne da se prema njima organizuje popis ili bilo šta drugo.
    P.S.
    Komentar ti je pun pravopisnih i tipografskih grešaka, ti nisi za bilo kakav posao koji podrazumeva unošenje i baratanje bilo kakvim podacima (moguće je da si zato i na birou).
  • Marko

    26.09.2022 23:06
    Ko radi popis
    Da li će sns sendvičari raditi popis,da ne popišu jos nešto
  • Kapetan Kirk

    26.09.2022 22:57
    Enterpreis
    Kako putujete na posao?
    Mitrovicevim dronm kad je lepo vreme.Inace se teleportujem !
  • Ma koga briga

    26.09.2022 22:53
    Koliko kosta?
    Koliko ovde botina .Popisivac 180 i neki dinar po glavi,botina koliko vi dobijate? Idiotska drzava idiotski popis.Jeste zdravi? Odakle vam pravo da ulazite u intimu? Nepitas imate bunar ? Nego koliko dece imas bioloske? Mozda i tri cetiri nisu mi se javile!Gde je kraj ludilu ? Gde je dno?
  • NN

    26.09.2022 22:48
    povratak
    @ Dragan Urbanov
    Pa i nemojte se vraćati! Takvi nam baš i ne nedostaju, niste uspeli da sročite jednu razumljivu rečenicu! A ono: "Dođem kad hoćem" je vrisak! Baš bi bilo zanimljivo znati gde i šta Vi to uspevate da radite u nekom inostranstvu!
  • Petar

    26.09.2022 19:45
    A ko se najave
    Živim u zgradi/ulazu sa 30 stanova, popisivači treba da najave svoj dolazak, da mi znamo da su regularni, nenajavljenim ne otvaram vrata.
  • Z

    26.09.2022 19:42
    bolje rob strasti nego žrtva ubeđenja
  • Slađana

    26.09.2022 19:33
    Odakle ovoliko dezinformacija
    Na internetu se mogu naći obrasci s popisa iz 2011 (obrazac P-1 za popis lica i obrazac P-2 za popis domaćinstava i stanova) pitanja su gotovo ista samo što se ne ispisuju odgovori na papiru nego se ubacuju u aplikaciju. Popisivači su vaše komšije iz zgrade ili okoline, niko od nas nije nikakav agent, niko neće pregledati vaše stanove... Ako ipak ne želite da vam ulaze u stan iznesite stolicu ispred vrata pa odgovarajte s vrata. Niko vas neće pitati koliko zarađujete, s kim spavate, niko vam neće uzimati DNK na analizu... Ono što odgovorite popisivač će ubaciti u aplikaciju i to je to. Po mom mišljenju anketa za tročlanu porodicu može da se završi za 20 minuta.
  • Dunav

    26.09.2022 19:30
    bojkot
    jednostavno,. bojkot
  • Rusofil_IQ0

    26.09.2022 19:25
    Zato popis opet zar nije bio pre 10 god????????
    zasto se placa ovaj idiotizam, dacu popisivacu ime i prezime i cao nek sam pupini odstalo
  • Plus jedan

    26.09.2022 18:50
    Hoću, i izjasniću se kao Vojvođanin. Prvi put. Jer, ako su ovi što su nam "popravili" Novi Sad, i ovi što likuju zbog svakog ubijenog deteta u Ukrajini Srbi, onda ja nisam Srbin.
  • Sanja

    26.09.2022 18:33
    Postali smo grozno. Ovako izgleda kad se opanak popapuci.
  • Kom

    26.09.2022 18:06
    Vidi se iz komentara koliko je nepoverenje ljudi u ovu vlast. Nije ni čudo.
  • Natasa Raskoljnikov

    26.09.2022 13:43
    Bolje da ste proverili nivo pismenosti i obrazovanja nacije, pitanjima sta su procitali i sta citaju. A ne kao autoritarno-mafijaski Vodja da pricate da ste procitali Rat i Mir ili Zlocin i Kaznu, a neznate imena glavnih likova u knjigama, pa lupetate...
    I da naravno, to je glavni uzrok ovakve "drzave i institucija" i ovakvih 3-oje autoritarnih vodja za 75 godina...
  • g pen

    26.09.2022 13:39
    Sada mi treba da placemo kako su popisivaci jadni, nemaju posao... Fazon od protesta, baka isla po lekove pa nije mogla da prodje od blokada. Menjajte prirucnik.
  • Žitelj Merkura

    26.09.2022 13:15
    Korona nije prošla. Tu završavam svaku polemiku sa ovima što im nije jasno "u čemu je razlika u odnosu na 2011". Kada država omogući online popis, učestvovaću bez problema. Valjda ne tražim previše za 21. vek.
  • @Popisivac 2

    26.09.2022 13:05
    ko vam kriv
    Jesi ti nekad nesto u zivotu radio? Ili se bar interesovao kako je onima koji rade? Pitao popisivace iz 2011. kako su prolazili?
    Sta si mislio, 82din x 1000 ljudi = sreca sreca radost? Jos malo posedis, popijes kaficu/sokic/rakijicu, zamezis... E zamalo.
    Naravno da vas gomila nece pustiti, da cete gomilu njih traziti jer nisu kuci, da cete potrositi vise vremena na cekanje, tabananje/prevoz i sl. nego na sam popis, da cete popisivati u hodniku, u dvoristu ili ispred kapije, da ce vas neko iz cista mira ispsovati, izmarsirati, buniti se, zvaci decu, miliciju upomoc, da ce vas kontrolori smarati i maltretirati, itd.
    Vrlo naivno i neiskusno
  • Liman 3

    26.09.2022 11:50
    Ovo je rečenica iz teksta komentara "nezaposlenog" Popisivača:

    "Ratnici za tastaturom gde ste bili na dan izbora ?"

    Da li vam ovo zvuči poznato?
    Da li je jasnije zašto ljudi ne nameravaju da puste popisivača u stan?
  • Dragan Urbanov

    26.09.2022 11:02
    I ja se pitam dali da se vratim u Srbiju? Nikada. Radim vani dodjem kad hocem ali koji provincializam su nam doneli sa onim vlakom to nema nigde u svetu a svuda sam bio.
  • Kalimero

    26.09.2022 10:39
    Popis stanovništva
    Evolucija je bila uspešna a onda se pojavio čovek. Ovo su paranoici koji u svemu vide zaveru. U svakoj proceni čovek polazi od sebe, svojih sklonosti i namera. Svaka vam čast paranoici.
  • Popisivac 2

    26.09.2022 10:36
    Da odgovorim na pitanja
    Imamo Ugovor o obavljanju privremenih i povremenih poslova. Ne ide nam staz. Placeni smo za svaku popisnicu 82 dinara tj. Za svaki stan i svako lice koje popisemo, ide posebna popisnica. Ugovor prestaje da vazi ako se zaposlimo na stalno, pa verovatno i ako se razbolimo.
    Stvarno mi nije jasno otkud toliko nepoverenje, kada je pre 11 godina popis prosao bez ikakve fame i problema? Da, ima pitanje da li se stan koristi kao licna svojina ili u zakupu. A koliko znam, vecina danasnjih stanodavaca izdaje stan preko agencija, pa rade po Ps-u. Ne idemo mi po vasem stanu i njuskamo okolo. Mi zapisujemo iskljucivo ono sto nam kazete. Ako neko ne zeli da se izjasni po bilo kom pitanju, ja napisem nepoznato i idem dalje. Ovo je posao, kao svaki drugi. Zamislite da ste vi u nasoj kozi i radite ovaj posao? Mi, popisivaci i instruktori smo prosli obuku 5 dana i nemamo pojma ni o kakvim teorijama zavere i koriscenju podataka.
  • NS

    26.09.2022 09:59
    jad
    @ RepublikaVojvodina
    Koliko neznanja ste uspeli da pokažete u ove dve tri reči! Alala vera, i to je uspeh! I o Mariji Tereziji i Beču, o republici, i naravno, o Vojvodini. Obično čovek ćuti kada tako malo zna, pa onda još neko može i pomisliti da je filozof, tj. pametan (antička izreka, inače)
  • xyz

    26.09.2022 09:35
    Jok...
    Ni na prošlom popisu ih nisam primila u stan - sve smo obavili ispred stana. Jednostavno, gadi mi se da mi sednu na nameštaj u odeći u kojoj su ceo dan sedeli po ko zna kakvim kućama. Plus sada i Korona... Elektronski! Ili, kako neko reče, ubaciti formular u sanduče, mi popunimo i pošaljemo poštom... O debilizmu pojedenih pitanja kojih će sigurno biti, da i ne pričamo...
  • ana

    26.09.2022 09:17
    bože kakav debilni narod!
    Koji idioti , pa ti popisivači su , vaša deca , studenti koji pokušavaju nešto da zarade ! Najbolje da se dovikujete kroz prozor! Ša će vam videti , nameštaj iz 90-tih, i pokvarene televizore.! Šta krijete, smrad koji izlazi iz vas jer ste stoka bez mozga ! IDIOTI !!!!
  • Relja

    26.09.2022 08:24
    Relja
    Nema sanse,NE! Neka dostave postom da se popuni,koliko clanova ima porodica,nacionalnost,religija i nista vise! Popunicu samo to i poslati! To je popis stanovnistva a ne ulaziti u intimu i imovinu!
  • Milos NS

    25.09.2022 23:59
    Popis zbog poreza na imovinu
    Meni se cini da popis sluzi da se utvrdi koliko ima stanova koji se izdaju da bi gradske samouprave i poreska uprava mogle da globe stanodavce. Bas njih briga sto smo desetkovani kao narod i sto je prosečan stanovnik pedesetogodisnja ne sposoban da za razmnožavanje.
  • Ne

    25.09.2022 22:18
    Ne
    Ne!
  • RepublikaVojvodina

    25.09.2022 21:49
    Bogu hvala da je neko došao da nas pita za mišljenje...rodjen u Republici Vojvodini(Marija Terezija,Beč),
  • Koviljka

    25.09.2022 21:05
    Da li ćete primiti popisivače.
    A što se tiče pitanja gde su mi bili roditelji pre moga rođenja mogu samo istinu da kažem:ili u mošnicama pokojnih dedova ili mogu lično i oni da odu i da ih pitaju, u drugoj sferi. I pozdrave ih srdačno od mene!
  • Ne

    25.09.2022 20:02
    Ne
    Pandemija nije završena.
  • @novosadjanin

    25.09.2022 17:47
    Ne veruju ljudi izdavacima ovlascenja
  • Baten

    25.09.2022 17:41
    Zna se zašto
    Milijana
    25.09.2022 • 15:49
    A šta ćemo sa stanodavcima koji ne prijavljuju svoje podstanare?
    Pa, popis se između ostalog i radi zbog toga. Podaci će sigurno biti prosleđeni lokalnim poreznicima. Naravno, za toliko će povećati krije.
  • mar

    25.09.2022 17:22
    Katastrofa u kakvom svetu zivimo, ljudsko bice je nesto ubedljivo najgore sto postoji u celom univerzumu. Samo se izmisljaju pretnje uz kazne, zamislite da i za to postoji kazna ako necu da me popisuju.
  • Slavko

    25.09.2022 17:14
    Da
    Naravno,pa to je normalno svuda u svetu.
    Medjutim, Novosadjani su prepuni teorija zavere a postali su i najveći mrzitelji u Srbiji,oni mrze sve živi,čak i sami sebe i svoje najbliže,sve im smeta,nista im ne odgovara,stalno ih neko dira....ljudi život je lep,osmehnite se malo,duboko udahnite,uživajte u životu,napravite sebi lepo koliko god da je teško....
  • Tetka

    25.09.2022 17:05
    Zašto
    Kakva glupost, šta ima da dolaze na vrata ili u stan. Neka ubace u sanduče kao i svu ostalu pošto sa povratnom kovertom, svako popuni formular za svoju porodicu i ubaci u postansko sanduče. Nema šta ko da se mota po zgradama ili stanovima.
  • Marko Malinovic

    25.09.2022 17:04
    Marko Malinovic
    Kao i vecina,gradjana NE! PS: Cujem po gradu da se uveliko sprema,Bojkot?! Ali na strano,sve to odlucno NE! CAO
  • boringoldfart

    25.09.2022 17:01
    Ne znam
    Kada je popis, ali ću sigurno biti na službenom putu...
  • novosadjanin

    25.09.2022 16:57
    Ne razumem toliki strah od popisa i zašto popisivače ne bi pustili da uđu. Pa i kod prošlog popisa su ulazili u stan, zašto ne bi i sad. Nego ćete ih držati pola sata na vratima? Glupost. Ako ste nepoverljivi, tražite da pokaže ovlašćenje koje svaki popisivač mora da ima.
  • novosadjanin

    25.09.2022 16:31
    Ne razumem toliki strah od popisa i zašto popisivače ne bi pustili da uđu. Pa i kod prošlog popisa su ulazili u stan, zašto ne bi i sad. Nego ćete ih držati pola sata na vratima? Glupost. Ako ste nepoverljivi, tražite da pokaže ovlašćenje koje svaki popisivač mora da ima.
  • Која

    25.09.2022 16:19
    Електронски
    Каквих болесника има није безбедно за пописивача да уђе у сваки стан.
  • salajka

    25.09.2022 16:12
    Cemu popis na ovakav nacin, postoji baza podataka rodjenih i umrluh, adrese, imovina sve zivo izvolite, popis bi po tome kako je sve digotalizovano trebao da bude azuran svaki dan! Sta oni ovim hoce da proveravaju?
  • Milijana

    25.09.2022 15:49
    A šta ćemo sa stanodavcima koji ne prijavljuju svoje podstanare?
  • Baba

    25.09.2022 15:47
    Koji
    Vam je? Nije pomračenje sunca ni cipovanje, samo popis, nema čega da se plašite ni koga da se plašite.
  • Nadja

    25.09.2022 15:45
    NE !
    Samo neka probaju da mi dodju na vrata od mene mogu samo da dobiju tiganj u glavu, nemaju oni sta da me popisuju i da mi idu po stanu da gledaju koje stvari posedujem, kao da smo serijske ubice pa idu po stanovima. Njih baš briga za tebe njima je imovina interesantna. A država je apsolutna 0, bagra odvratna. A šta će te raditi sa penzionerima koji su u staračkim domovima a u njihovim stanovima niko ne stanuje ?
  • Mene

    25.09.2022 15:39
    Popisi asociraju na bezakonje jer se rade pre izvršenja tj otimanja.
  • dada

    25.09.2022 15:04
    Ne mogu otvoriti
    Zašto ne može ekektronski?
    Bolesna, nepokretna.
  • PreCedniče

    25.09.2022 15:04
    A šta ćemo sa Ustavom i članom o nepovredivosti stana bez sudske odluke, hoćemo ga opet kršiti?
  • jok

    25.09.2022 15:03
    Ustav mi članom 40 garantuje nepovredivost stana, tako da nemam nameru da se odreknem tog ustavnog prava.
    Neka probaju na Kosovu da popisuju, oni ne priznaju Ustav Srbije, pa možda tamo budu imali više sreće.
  • @Popisivač

    25.09.2022 14:49
    Idi prodaj giros, pice, pljeskavice, em posteno zaradis em laksi posao em veca plata
  • Razum

    25.09.2022 14:35
    Ljudi koji imaju elektronski potpis treba da se popišu sami.
    U popisu država stavčja ljude u veštačke neprirodnr i lažne kategorije jer je nemarna i trebalo bi da više odgovora budu opcioni.
    Odgovori da-ne za razna pitanja nisu u redu, npr državane mora da zna o vanbračnoj zajednici ako ljudi to ne žele.
    Na neka postoji više odgovota i svodi se da čovek treba da priča o privatnim stvarima koje država odbija da shvati.
    Evidenciju nekretnina već ima.
    Sve već ima u sistemima.
    Takav popis se radio u vreme pre informacione revolucije pa ni tada nije kažnjavao.
    A ovo je očigledno motivisano zloupotrebama.
    Sudeći po logici i ponašanju popisivača, sami odlučuju hoće li ih pustiti u kuću.
    Mene prezentovano ponašanje uznemiruje.
    A otkako je pokušana anketa telefon se prazni kao da je hakovan.
  • Nina

    25.09.2022 14:34
    @Popisivač
    Kako su vama i vašim kolegama rekli da ćete dobiti novac?
    Ide li vama to u radni staž?
    Ili ugovor po delu? Ili novac na ruke?
    Da li je dnevnica po učinku ili po satu?
    Ako popisivač odustane(zbog bolesti ili rastrojstva-možda) opravdanih nekih ličnih razloga…šta piše u ugovoru? Ako nije tajna, slobodno napiši sve gde ima pitanja, eto zanima me…
    A, pitanja su vama zdravorazumska, većina se ne slaže. Verovatno je zbog toga neki bes u narodu.
  • Izbaćena

    25.09.2022 14:27
    ja nemam dom
    Ja bih ih primila, ali ja nemam krov na glavi. Mene su investitori prevarili, a izvršitelji me izbacili na ulicu sa penzijom od 17000 din.
  • Eja

    25.09.2022 14:27
    Svrha
    Sustinsko pitanje je kome trebaju svi ti detaljni i nebulozni podaci i u koje svrhe će se koristiti (zlo)upotrebiti? Ako podaci iz skolskih dnevnika idu u Hrvatsku pa u Brisel, zasto da mi ne padaju napamet razne mahinacije i sa ovim?
  • Dell boy

    25.09.2022 14:10
    Реципроцитет
    1. Obavezna maska KN95 sa ventilacijom,
    2. Potvrda da su primili sve tri doze vakcine,
    3. Antigeni brzi test ili PCR test ne stariji od 48 sati,
    4. Obavezno izuvanje prilikom ulaska i navlačenje plastičnih navlaka na čarape, (sterilnih, sveže otvorenih)
    5. Uvid u seksualno opredeljenje ispitivača jer ako on može da vidi vaše, imate i vi pravo da vidite njegovo
    6. Uvid u JMBG ispitivača, jer on nije ovlašteno lice za pristup strogo poverljivim ličnim podacima,
    7. Uvid u medicinske podatke, vakcinalni status (ako je nepotpun kalendar da se prvo vakciniše i dobije potvrdu od lekara da je zdrav fizički i mentalno i sposoban za obavljanje ovog posla),
    8. Uvid u hronične bolesti (možda ima AIDS ili tuberkulozu) ispitivača, jer su to strogo poverljivi podaci,
    9. Dokaz da nije naoružan,
    10. Tražiti deo dnevnice jer i vi trošite svoje dragoceno vreme i trud za popis upitnika...
  • Bane

    25.09.2022 14:07
    Gradjanska neposlusnost
    Svi vi koji bi na popisivacima da vezbate gradjansku neposlusnost, krenite od sebe, dajte otkaz u drzavnim firmama i skinite nam se sa grbace. Statistika kaze da je vise od pola zaposlenih u Srbiji na drzavnoj cucli, pa cenim da je polovina nas ovde takva, verovatno i vise jer privatnik da bi preziveo nema vise slobodne vikende. Svi vi zaposleni u EPS-u, Toplani, komunalnim i gradskim sluzbama, penzioneri lepo krenite od sebe, nemoje vise placati dazbine i odrecite se svakog dinara koji vam diktator daje, i pokazite nama ostalima sta je gradjanska neposlusnost. Lako je biti neposlusan prema nekome ko nije izvor tvojih problema i ne uzvraca, zar ne?
  • NE

    25.09.2022 14:00
    NE
    NE! Bukbalno Neman poverenja u oval rezim i sistem! NE I nikada u aconitine privatnu imovinu! Mada kako sekta pljacka treba svi da se zabrinemo i upitamo Dali ce biti nase nase sa ovim Bahrain!!!
  • Pera

    25.09.2022 13:54
    mislim

    @Popisivač
    @Sram te bilo!
    Zasto tvrdi da je narod u paranoji od vlasti? Zato sto su pitanja bukvalno ista kao i na popisu iz 2011 i 95% ista kao napopisu iz 2001. Razlika u odnosu na pitanja od proslog popisa je sto sada ne pitaju samo zene za broj rodjene dece nego i muskarce, i pitanje da li ste poljoprivredni proizvodjac (ne da li imate zemlju nego da li od zemlje ili zivotinja zivite, a to pitaju zato sto je verovatno sledece godine poljoprivredni popis). Sva ostala pitanja su ista kao na prethodnim popisima. A popisi se u Srbiji odrzavaju svakih 10 godina od 1830-tih, kao sto se i poljoprivredni popisi odrzavaju na svakih 10 godina. Ali danas su svi na netu i lako je sakriti se iza tastature, pa udri do mile volje.
  • Pkljg

    25.09.2022 13:49
    Jtmppuu
    Лиманац
    25.09.2022 • 10:13
    Нећеш да учествујеш у попису?
    Казна.
    Свако мора да испуњава своје дужности и обавезе које има као грађанин Србије.
    Dosadan si!
  • Popisivač

    25.09.2022 13:45
    @Hej Popisivaču
    Znaš kad pišeš poduži tekst, postoji problem refreša stranice i onda sve obriše. Ako sam negde pogrešio ( a jesam ) zbog bržeg kucanja, priznajem grešku. Nekultura :) pa šta sve ne rekoste u komentarima o nama i kako nas sve ne nazvaste. "ali ranije vlasti nisu toliko mrzele narod i gledale kako da mu napakoste." objasni mi molimte ja sam glup, kakve veze popisivač ima sa vlašću ? Nas angažuje Republički Zavod za Statistiku.
  • Popisivač

    25.09.2022 13:39
    @Sram te bilo!
    Čega ? Što hoću na pošten način da zaradim da ne tražim pare od roditelja ili države ? Kako si ovu rečenicu " pa i da učestvuješ u kriminalu protiv nekoga pa i ubistvu." da povežeš sa popisivačom, stvarno mi nije jasno. O paranoji vlasti, pa sam si odgovorio na to. Kakve ja veze imam sa Putinom i terorisanjem naroda ?
  • Svet

    25.09.2022 13:34
    Poverenje@ Složio bih se sa vašom konstatacijom da su loši ljudi svuda. Dovoljno je samo pročitati ove komentare.
  • More ....

    25.09.2022 13:16
    @Popisivač
    Popisivač, potpisivač, prepisivač, usisivač ... kako-god ali - nepismen.
    Minimu 30-40% popisa je moglo elektronski da se uradi dok traje pandemija, dok svakodnevno imamo oko 3000 zaraženih i dvocifren broj umrlih pa se ne bi dizao opravdani revolt a i vi nepismeni sa biroa biste imali posao.
    Nema ništa drugo da se radi? Paori ne mogu da nađu pomoć za 30€ dnevnicu, malo li je?
  • Dušan

    25.09.2022 13:15
    @popisivač
    Nemam zaista problem sa popisom, imam problem da je popisivač nepismen...
  • Vlado grešiš...

    25.09.2022 13:12
    Prenaivan si.
    Nije vlast pijani mornar.
    Putin nije pijani mornar već psihopata serijski ubica koji mrzi sve ljude sveta i takvi su i ovi. Ne znaju drugo sem da kradu lažu ubijaju ratuju klevataju i prave se žrtvama.
  • Realno

    25.09.2022 13:11
    @popisivač
    Niste vi krivi ni zbog čijeg besa. Vi ste krivi što ste degenerici. U suprotnom bi vam bilo jasno i šta radite i za koga radite a bilo bi vam jasno i zašto vas ljudi neće pustiti u kuće.
  • svedok saradnik

    25.09.2022 13:05
    smanjite broj poslanika bagro
    Ja sam svoj patriotizam pokazo time što sam odslužio redovni vojni rok,pod oružjem od 15 meseci,a ne kao dezerter vulin koji je eskivirao vojsku pa je nagrađen mestom ministra.Ja svoj patriotizam,takođe pokazah tako što sam se godinama redovno odazivao na vojne vežbe,po odsluženju vojnog roka,redovnim plaćanjem poreza i svih drugih obaveza prema državi i sad će neko da dođe da me pita koliko para držim u slamaricama i koliko mi novaca ostane u kući kada poplaćam sve mesečne obaveze,i koliko imam stambenog prostora, jer to njih najviše interesuje.Neka pitaju sinišu malog koliko je on stanova kupio u Rumuniji ili u Bugarskoj.
  • @Popisivač

    25.09.2022 12:59
    Sram te bilo!
    Pa sa takvom logikom je po tebi u redu da bilo koji "posao" radiša pare pa i da učestvuješ u kriminalu protiv nekoga pa i ubistvu.

    Ako si tako pošten zašto tvrdiš da su ljudi u paranoji od vlasti?

    Očito bi za novac radio bilo šta pa što ne odeš da radiš za Putina on plaća više i mogao bi još više da se iživljavaš na "njegovom" narodu.
  • dogodine u Botošu

    25.09.2022 12:55
    Zanimljivo, u Hrvatskoj moze popis online a u Srbiji ne. Moje pitanje je ZASTO? Da nije mozda Hrvatska razvijenija od Srbije? Kako to sad? Patriote, je l vas malo blam zbog toga? Zasto imam neki osecaj da bi u Vojvodini moglo (da je ostala ona "stara")?
  • Hej Popisivaču

    25.09.2022 12:48
    Debilizam, nekultura,nepismenost i glupost se ne leče.

    Da, ranije su ulazili u stan, ali ranije vlasti nisu toliko mrzele narod i gledale kako da mu napakoste.
  • Vlada

    25.09.2022 12:48
    @Popisivač
    Sve ste lepo objasnili. Nadam se da ce rezultati ovog popisa i katastrofalne brojke koje ce se dobiti bar malo otrezniti ove pijane mornare koji upravljaju ovim brodom.
  • Hm...

    25.09.2022 12:29
    Hoće li se popis vršiti i na Kosovu?
    Država ionako ima sve podatke o građanima...da li će pitati koliko puta spavamo sa svojom, a koliko sa tuđim ženama? Kojeg smo seksualnog opredeljenja, kolika nam je plata...?
  • Talac

    25.09.2022 12:17
    Ne pustam unutra. Korona jos traje. Zasto ne moze online da se popuni kad je vec "elektronski"? Pravi primer "digitalne Srbije". Otvorite portal na eUprava, sta je problem?
  • Popisivač

    25.09.2022 12:01
    Fobija i paranoja se leče
    Kakav skup nebuloynih izjava. Prvo autor koji neće da se popiše izjavi "primetno je nezadovoljstvo zbog toga što popisivači ulaze u stanove ljudi" A kako se radio popis do sad? "da daju potpune i tačne odgovore na skoro sva postavljena pitanja" A na koja to ne moraju ? Odgovor o nacionalnosti veroispovesti maternji jezik, pa i neželim da se izjasnim je potpun odgovor i tako će biti upisan. O niku @Ja i većini drugih, postoje ustanove koje leče paranoju i fobiju. Gde vi to nosite priznanicu da ste primili vakcinu i test? Popisivači će nositi maske i samo popisnik može da im odobri da ih skinu. Svaki popisivač ima svoju indetifikaciju sa slikom imenom overenu. Mora da vam se predstavi i pokaže istu. Nevrši on nikakvu premetačinu stana niti ga interesuje šta ko ima u stanu. Elektronsko popisivanje ne postoji jer država još to ne može da obezbedi. Postoje stararačka domaćinstva i ljudi koji nemaju internet.@Nada čija će to sramota biti da vam popisivač sedi ispred stana a komšija ga primi uljudno u kuću? Ratnici za tastaturom gde ste bili na dan izbora ? Zašto smo mi krivi zbog vašeg besa na predsednika i vladu zbog lošeg vođenja države. Velika većina nas je sa biroa ne zaposlenih kao i ja, imamo samo želju da zaradimo nešto pa makar samo jedan mesec. Postoje ljudi i neljudi svrstajte se na koju hoćete stranu. Mi vam nismo krivi niti treba da tražite krivca u nama. Uzdravlje svima i onima koji će nas primiti i onima koji će nastaviti pljuvanje. Vidimo se
  • Odokativna pravila

    25.09.2022 11:59
    Ne, hajde realno, ovde je doslo do toga da su bukvalno zakoni postali odokativni i proizvoljni.
    I sada oni zele da mi sve licne podatke damo na tacni... Eto cisto zbog statistike.
  • Pera

    25.09.2022 11:59
    Prvo napraviti reda
    Doveli su bezbednost u drzavi na najnizi nivo od 1945. Kako da pustis nekog u stan i istreses svu svoju privatnost. Dok znas da su zloupotrebe na najvisem nivou drzave svakodnevne. Policiji vise ne verujemo a ne tamo nekom popisivacu.
  • BjelogrdićBezMorala

    25.09.2022 11:49
    Kosovo je Srbija!
    Da ponovim:
    Osim kada je popis u Srbiji.
    Osim kada traže svoj pozivni broj.
    Osim kada traže Gazivode, onda doviju i malo UŽAS-a.
    Osim kada im trebaju tablice.
    Osim kada treba da funkcionišu srpski sudovi, tužilaštvo i policija, vojska i carina.
    Nastavi niz....
  • Biba

    25.09.2022 11:42
    ...
    Ne pustam strance u svoju kucu i kraj.
  • Ne

    25.09.2022 11:31
    U ovoj ...ne verujem nikome!
  • Expert

    25.09.2022 11:28
    A e uprava?!
    Popis može da se obavi i elektronskim putem. Prošle godine u Hrvatskoj je bilo tako.
    Epidemija nije prošla a i da jeste, zar bi da vam se neko mota po stanu?
    Malo kod drugih, malo kod bolesnih, malo kod vas.
    Nikako!
    Zar moramo sve da radimo na primitivan način?!
  • Vlada

    25.09.2022 11:23
    @DžiajDžo
    Mnogo si pametan i originalan, nema šta. P.S. Obrati pažnju na papirić koji će te sačekati u poštanskom sandučiću kad se "vratiš sa odmora".
  • Ozbiljna država?

    25.09.2022 11:18
    "Hoću, ako se popisivači budu pridržavali važećih epidemioloških mera koje je proglasio krizni štab."
  • monti pajton

    25.09.2022 11:18
    Flying circus
    Bezveze, ljudi rade svoj posao, zasto biti neprijatan, i kakve su to paranoje?
  • Zašto?

    25.09.2022 11:04
    Zbog čega ne postoji opcija elektronskog popisivanja, bez kontakta, za građane koji imaju tu mogućnost?
    Zašto da puštam neznamnijakoga u stan, ako mogu to obaviti elektronski?
    Neko namerno to sprečava, a sav normalan sver koristi tu opciju.
    Naravno, ne daju opcije da ljudi biraju, ali tu su kazneeeee!!!
    Fašisti!
    Kako da znamo da nam neki preobučeni krimos ne ulazi u životni prostor? Zašto? - da snimi prostor i sve što ljudi imaju u njemu, pa da zna odekle da krene.
    Hoćemo elektronsku opciju!
    Eve nas, Jevropo!
  • Prvi komšija

    25.09.2022 11:02
    Lažni podaci
    A ti ćeš i na popisu da slažeš da si limanac? a bosanac..
  • Pisite

    25.09.2022 10:55
    o tome
    Hvala za informacije na sta nas "Oni" ne mogu naterati!
    Sada znamo da mozemo misliti dok se ne izjasnjavamo na dva pitanja
    1. "Domovino, ne treba mi tvoje ime" i
    2. "Moj Bog nije Srbin, nema bradu i ima plave oci",
    potpuno sigurni da Ustavom zagarantovana prava na slobodu govora i misljenja (ranije nam nije bilo jasno sta ovo drugo znaci) su mrtvo slovo na papiru!
  • Mile

    25.09.2022 10:55
    Popis je organizovan suludo. Ljudi koji koriste internet treba da se popisu elektronski, ostali treba da se popisu telefonski a mali broj preostalih treba da se popise licno.
  • tarabic

    25.09.2022 10:55
    kao i do sada
    sve se popisuje proizvoljno, pogotovu kada je imovina u pitanju. Sve su unapred zna, koliko Srbija ima gradjana a pogotovu GLASACA., cemu onda popis?
  • Ja

    25.09.2022 10:51
    Prc
    “Ljudi, ide popis svega živog i mrtvog.
    Oni su maltretirali nas, sad je vreme da mi maltretiramo njih. Toplo savetujem sledeće kad se pojave na vratima:
    1. Obavezna maska KN95 sa ventilacijom,
    2. Potvrda da su primili sve tri doze vakcine,
    3. Antigeni brzi test ili PCR test ne stariji od 48 sati,
    4. Obavezno izuvanje prilikom ulaska i navlačenje plastičnih navlaka na čarape, (sterilnih, sveže otvorenih)
    5. Uvid u seksualno opredeljenje ispitivača jer ako on može da vidi vaše, imate i vi pravo da vidite njegovo
    6. Uvid u JMBG ispitivača, jer on nije ovlašteno lice za pristup strogo poverljivim ličnim podacima,
    7. Uvid u medicinske podatke, vakcinalni status (ako je nepotpun kalendar da se prvo vakciniše i dobije potvrdu od lekara da je zdrav fizički i mentalno i sposoban za obavljanje ovog posla),
    8. Uvid u hronične bolesti (možda ima AIDS ili tuberkulozu) ispitivača, jer su to strogo poverljivi podaci,
    9. Dokaz da nije naoružan,
    10. Tražiti deo dnevnice jer i vi trošite svoje dragoceno vreme i trud za popis upitnika...
    S.P.T.
    Kopirano ...
  • Nikad ne reci ne

    25.09.2022 10:50
    Hoću primiću ih, kako da ne, samo kad budem u stanu. A eto baš mi žao popisivača, narednih mesec neću biti u njemu.
  • Poverenje

    25.09.2022 10:50
    Sse stice godinama
    Nemam poverenja u nepoznate ljude, sta god da trazili/radili. I ovako je dosta podlih, cast izuzecima. A jos kada ih plati/prisili vlast da popisuju licne podatke... uzas.

    Iz mnogih primera se vidi da u rukovodstvo nema poverenja. Bahati su potpuno. I nema veze a partijama. Losi ljudi svuda.
  • Ahab

    25.09.2022 10:44
    limanac, pazi ovo:
    Koferce, licna karta, Svamala, helikopter, "Krušik", "Jovanjica", plagirani doktorat ministra Malog, ubistvo Olivera Ivanovica, ubistvo Cvijana, sporna diploma ministra policije, 1/4 mil. EUR bez porekla ministra Vulina, ruski špijun, naplatna rampa Doljevac, jel za to izrecena i jedna jedina presuda i kazna?!
    Ne smeta ti takav drzavni banditizam, ali podrzavas kaznjavanje onih koji ne puste rezimska njuskala u stan.
    Ti zivis u radikalskom matriksu.
  • Jeste jeste

    25.09.2022 10:44
    Popis stanovnistva a pitanja o povrsini kuhinje, da li poseduje racunar, gde smo i kada bili poslednji put?!
    Pa pitanja za starije od 12 (dvanaest) godina : koliko dece ste rodili?
    I na Kosovu i u Sandzaku ista pravila i kazne?!
    Ma ajte!
    Online popis i osnovna statistika moze (ko radi ko se skoluje, ko penzioner) ostalo ne!
  • Komšija

    25.09.2022 10:35
    Budimo ljudi
    50% sugrađana neće primiti čoveka koji radi svoj posao u dom, dati mu stolicu i čašu vode?! Tužno stanje svesti. Budimo ljudi.
  • Mrcke

    25.09.2022 10:33
    @Лиманац
    Kad krene buna na Dahije u koju li ćeš se rupu sakriti?
  • RIK

    25.09.2022 10:27
    @Limanac
    Necu, platicu. Ima se, moze se!
  • Iggy

    25.09.2022 10:27
    Pazite
    Bice sigurno slucajeva laznih popisivaca,koji ce iskoristiti priliku da udju u kuce i stanove da pljackaju i kradu
  • Nada

    25.09.2022 10:26
    Brže, jače, najgore
    Stojaće pored mene koja ću sedeti na stolici ispred stana. Kivna sam jer nam nisu omogućili elektronsko popisivanje.
  • Zla...

    25.09.2022 10:20
    +65
    Mi, koji smo stariji, navikli smo da se odazivamo obavezama drzave.
    Medjutim, ovog puta za drzavu imam dva pitanja:
    1. Da li popisivač mora da mi pokaže dokaz o vakcinaciji kako bi prešao prag mog doma?
    2. Da li pokazivač mora da mi omogući da gledam šta upisuje u lap - top (nekada je papirni Upitnik bio pred mojim očima i on je olovkom upisivao x, zaokruživao...... )? Moja sumnjičavost je ne/opravdana ?!?
  • Igor

    25.09.2022 10:19
    Dobro dosli dragi gosti !
    Ne .. jos uvek po novinama da je veliki broj novozarazenih ..nije bezbedno .)
  • Kapetan Kuka

    25.09.2022 10:17
    Popis
    Smatram da ima nekih nepotrebnih pitanja,koliko sam cuo, pritom oni ne zele da stave sve sto im se kaze
  • Лиманац

    25.09.2022 10:13
    Нећеш да учествујеш у попису?
    Казна.
    Свако мора да испуњава своје дужности и обавезе које има као грађанин Србије.
  • DžiajDžo

    25.09.2022 10:11
    baš smo na odmoru tada
    o, šta ćemo sad?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna